Dieta wysokotłuszczowa – trzymaj nerwy na wodzy, zmniejszaj kortyzol i poznaj jej wady.

Post jest kontynuacją tego dotyczącego zalet diety o wysokiej podaży tłuszczu – nadrabiaj tutaj. Temat na czasie, bo kolejne trendy prawdopodobnie będą wynikiem zbyt dużego ciśnienia na dietę tłuszczową – efekt jest taki, że wszyscy chcą węglowodanów. I dobrze. Poznaj wady diety o dużej, zbyt dużej do Twojego zapotrzebowania, ilości tłuszczu. Jakie wady ma dieta …

Czytaj dalej

Palisz tłuszcze czy węglowodany?

Na jakim paliwie Twój organizm funkcjonuje najlepiej? Co spalasz ciężko trenując? Współczesna piramida żywienia oparta na węglowodanach złożonych czyni nas “maszynami jadącymi na tanim paliwie”, którym są węglowodany. Niskokaloryczne (4kcal/1g), mające możliwości do magazynowania w organizmie na okres znacznego, krótkiego wysiłku i będące łatwym źródłem “szybkiej” energii. Tymczasem okazuje się, że nie musi tak być. …

Czytaj dalej

Otrzymaj 4-tygodniowy mailing "Jak schudnąć?" i wiele więcej w przyszłości! :)

Wyślij mi newsletter (bez spamowania)!

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wysyłki newslettera. Przeczytaj politykę prywatności".