Śniadanie sportowca – jajka z bananem i quinoa

  Jeśli pamiętasz przepisy, które wstawiałam rok temu – pewnie i ten Cię nie zdziwi. Jednym z najbardziej odżywczych wyborów na syte i zdrowe śniadanie są oczywiście pełne cholesterolu jajka. Aby dopełnić je węglowodanami warto będzie wrzucić do nich ryż / komosę / kaszę jaglaną. Trochę słodyczy – to sezonowe lub “bazowe” owoce (banany, które …

Czytaj dalej
Gluten

Produkty bezglutenowe

Osoby stosujące dietę bezglutenową, często, mimo mniejszego spożycia mąki pszennej (bezglutenowa mąka pszenna istnieje) i teoretycznie konieczności większego zwracania uwagi na spożywane produkty, odżywiają się bardzo ubogoodżywczo. O tyle jest to rażące, że dieta bezglutenowa u ‘bezglutków’ służy ODŻYWIENIU organizmu wyniszczonego i CHRONI przed tym, aby niszczeniu ulegały kosmki jelitowe wchłaniające makro i mikroskładniki. Zatem …

Czytaj dalej

Otrzymaj 4-tygodniowy mailing "Jak schudnąć?" i wiele więcej w przyszłości! :)

Wyślij mi newsletter (bez spamowania)!

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wysyłki newslettera. Przeczytaj politykę prywatności".