Żywienie okołotreningowe

Każda dyscyplina sportowa rządzi się swoimi prawami, które przede wszystkim odnoszą się do jej zasad, ale tym, do czego kolejno powinniśmy przywiązywać uwagę to odżywianie, zwłaszcza okołotreningowe. Dieta biegacza, kolarza czy triathlonisty tak, jak każdego innego sportowca, nigdy nie powinna być mylona z dietą „tradycyjną”. Wyzwania, które rzucamy organizmowi łamiąc kolejne poprzeczki, są nie do …

Czytaj dalej

Po co mi węgle po treningu?

 [post nie dotyczy treningów siłowych, a wytrzymałościowych, szybkościowych, eksplozywnych, interwałowych] Niejednokrotnie widziałam, kiedy po treningu sportowcy / i nie tylko / w dobrej wierze zamiast węglowodanów spożywali samo białko, bo przecież mięśnie muszą dostać białka, żeby się “nie spalić”! Brzmi całkiem logicznie, jednak BARDZO niekompletnie. Stąd dzisiaj prosto, krótko i na temat. To, że węglowodany …

Czytaj dalej

Otrzymaj 4-tygodniowy mailing "Jak schudnąć?" i wiele więcej w przyszłości! :)

Wyślij mi newsletter (bez spamowania)!

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.