[3] Azotany cz. 1

Jak suplementować azotany? Posiłki bogate w azotany – cz. 1

Aby dobrze suplementować azotany w strategii chronicznej, czyli takiej trwającej kilka dni – zazwyczaj 10-14, trzeba umieć dobrze dobierać produkty, żeby zbilansować posiłek. W naszych sugestiach podamy zawartość azotanów w mg dla danej porcji oraz w przeliczeniu na zawodnika ważącego 70 kg. Więcej na temat mechanizmu działania oraz korzyści suplementacji azotanami znajdziesz w poprzednim wpisie. …

Czytaj dalej

Lepsza regeneracja – co zjeść?

Potrzebujesz recepty na szybką regenerację? Poza uzupełnieniem energii zaraz po wysiłku, posiłkiem złożonym z węglowodanów z dodatkiem białka i umiarkowaną ilością tłuszczu warto skupić się na takich produktach, które będą dostarczały zarówno kwasy omega-3 jak i magnez.Badania wskazują na to, że połączenie magnezu z omega-3 daje wzmocniony efekt – oznacza to jeszcze więcej mocy na treningu i …

Czytaj dalej

Otrzymaj 4-tygodniowy mailing "Jak schudnąć?" i wiele więcej w przyszłości! :)

Wyślij mi newsletter (bez spamowania)!

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wysyłki newslettera. Przeczytaj politykę prywatności".