Siemianka bananowa

Nie wiesz jeszcze jak sprytnie wkomponować siemie lniane do diety? 😉

To, co warto o nim wiedzieć pisałam TUTAJ, a dzisiaj zajmijmy się praktycznym wykorzystaniem – siemianka (pochodzenie nazwy: “owsianka”, “jagl-anka”- > “-anka” + “siem” <pol. siemie lniane>) 😉

Przepis jest fantastycznym uzupełnieniem diety w dobre tłuszcze (już to wiemy), a że te super smakują z cukrem (i są przecież takie zabójcze (przyp. ironia), trzeba działać na przekór i łączyć je z … owocami! Najlepiej z tymi słodkimi, tuczącymi itd. 😉 … zatem -> BANAN na dziś. 🙂 (dla sportowców najlepszy owoc – wiesz już dlaczego?)

Jest też dobry dla wszystkich tych, którzy muszą ograniczać – i płatki owsiane, i inne zboża czy pseudozboża. To samo dotyczy nabiału czy jaj. Przepis z cyklu “bez” (bez cukru, bez tego i tamtego), czyli w modzie!

 

Siemie lniane

Składniki:

  • siemie lniane – 30g
  • mak – 20g
  • 2 banany
  • opcj. 100ml mleczko kokosowe
  • cynamon/kakao/miód

Sposób przygotowania:

  • Siemię i mak macerujemy (zalewamy letnią wodą) na noc. Rano dodajemy całego banana (lub półtora) i blendujemy bardzo dokładnie (ok. 3minuty). Dodajemy mleczko kokosowe i /opcjonalnie/ dosłownie chwilę podgrzewamy na małym ogniu (żeby było ciepłe, ale nie gotowało się). Można także spożywać na zimno (chronimy wtedy kwasy tłuszczowe z siemienia). Na końcu, według fantazji – kakao, cynamon, trochę miodu itd. 🙂 Co chcecie, co możecie.

 

PO-LE-CAM!

Smacznego 🙂

CATEGORY: Przepisy
Komentarze (1)

Siemię lniane ma być mielone?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

proudly created by CoffeeCode.IT

Otrzymaj 4-tygodniowy mailing "Jak schudnąć?" i wiele więcej w przyszłości! :)

Wyślij mi newsletter (bez spamowania)!

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 
Nie wiesz jeszcze jak sprytnie wkomponować siemie lniane do diety? 😉 To, co warto o nim wiedzieć pisałam TUTAJ, a dzisiaj zajmijmy się praktycznym wykorzystaniem – siemianka (pochodzenie nazwy: “owsianka”, “jagl-anka”- > “-anka” + “siem” <pol. siemie lniane>) 😉 Przepis jest fantastycznym uzupełnieniem diety w dobre tłuszcze (już to wiemy),…