Porzeczki – nie pomijajcie ich!
Tak wiele za tak niewiele, czyli porzeczki. 
wapń, potas, żelazo, jod, fosfor, bor, magnez + garbniki, pesteczki, błonnik, witamina P, C – potrzeba komentarza? 
Zarówno wapń jak i potas pochodzące z porzeczek (szczególnie czarnych) mają znaczące działanie na organizm. Jest to świetne źródło składników mineralnych także ze względu na wysoką zawartość wody.
Porównałam zawartość składników mineralnych do marchwi i choć % udział wody w tych małych owocach jest większy to zawartość wapnia, fosforu, magnezu, żelaza i witaminy C – bije marchew na głowę.  Czarne porzeczki mają niemal dwukrotność tego, co czerwone. Warto to wiedzieć i szukać ich na straganach. 
Porzeczki dodałam do świeżej sałatki z sałatą, pomidorem, ogórkami i pietruszką. 

CATEGORY: Bez kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

proudly created by CoffeeCode.IT


Wszystkie Diety w sklepie taniej o 30zł!

Otrzymaj 4-tygodniowy mailing "Jak schudnąć?" i wiele więcej w przyszłości! :)

Wyślij mi newsletter (bez spamowania)!

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 
Tak wiele za tak niewiele, czyli porzeczki.  wapń, potas, żelazo, jod, fosfor, bor, magnez + garbniki, pesteczki, błonnik, witamina P, C – potrzeba komentarza?  Zarówno wapń jak i potas pochodzące z porzeczek (szczególnie czarnych) mają znaczące działanie na organizm. Jest to świetne źródło składników mineralnych także ze względu na wysoką…