Genialne lody regeneracyjne, które zrobisz w 3 minuty!

Te lody sprawdzają się fantastycznie jako uzupełnienie białka, kalorii i węglowodanów po treningu!

Stanowią wspaniały deser, który zaspokoi nawet wybredne podniebienia. Dla miłośników dobrych wyborów i dużej ilości witamin! Bogate w witaminę C i o świetnym działaniu na układ pokarmowy (zwłaszcza w wersji z porzeczkami). Do tego, co najlepsze – szybki w wykonaniu!

Składniki:

  • Mrożone owoce leśne – porzeczki / maliny / truskawki / jeżyny / miks – 200 g
  • Odżywka białkowa, dowolna (polecam delikatne smaki – waniliowy, śmietankowy, naturalny, biała czekolada) – 25 g
  • Opcj. mrożony banan (pokrojony w plasterki przed mrożeniem) – 100 g
  • Woda / mleko roślinne / kefir – 50 ml

Sposób przygotowania:

  1. Białko wymieszać z wodą
  2. Dosypać mrożone owoce
  3. Całość zblendować

Jeśli masz słaby blender – możesz poczekać ok. 10 minut po wyjęciu owoców z lodówki, aby troszeczkę się rozmroziły. Lody mają konsystencję kremową – idealne do jedzenia łyżką. 🙂 Jeśli dodasz więcej wody / mleka – otrzymasz mrożone smoothie.

Makroskładniki

Wersja z bananem:

  • Kalorie: 259
  • Białko: 23,6
  • Węglowodany: 51,7
  • Tłuszcze: 2,5

Bez banana:

  • Kalorie: 164
  • Białko: 22,6
  • Węglowodany: 28,2
  • Tłuszcze: 2,2
Lubisz to? Lubisz, co? Podziel się więc z innymi:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
CATEGORY: Dieta sportowca, Przepisy

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

proudly created by CoffeeCode.IT

Otrzymaj 4-tygodniowy mailing "Jak schudnąć?" i wiele więcej w przyszłości! :)

Wyślij mi newsletter (bez spamowania)!

 
Te lody sprawdzają się fantastycznie jako uzupełnienie białka, kalorii i węglowodanów po treningu! Stanowią wspaniały deser, który zaspokoi nawet wybredne podniebienia. Dla miłośników dobrych wyborów i dużej ilości witamin! Bogate w witaminę C i o świetnym działaniu na układ pokarmowy (zwłaszcza w wersji z porzeczkami). Do tego, co najlepsze – […]