Mrożona kawa jakiej nie znałeś w 4 odsłonach

Z okazji rozpoczęcia na fanpage’u Diety Sportowca nowej serii #HITczyMIT postanowiłam zaprosić Cię na kawę! Jeśli ciekawy jesteś jej działania oraz potencjalnych korzyści jakie możecie czerpać z tego trunku odsyłam na Facebooka oraz do tego wpisu.
Tymczasem sprawdźmy co będzie nam potrzebne. Z racji tego, że upały stale dają o sobie znać przygotujemy kawę mrożoną. W jakiej wersji? Tutaj pozostawiam pole do wyboru i jestem pewna, że każdy znajdze coś dla siebie.

Uwaga! Propozycje to wariacje na temat ulubionej, czarnej o mocnym aromacie. Nie czytaj, jeśli ma zranić to Twoje koneserskie uczucia i pozostań przy pierwszym przepisie! 🙂
(sama wybieram najchętniej czarną, bez niczego, ale tak jak w przypadku FireProof Coffee, czyli kawy dla sportowców, jestem pewna, że i te propozycje znajdą swoich fanów).

Składniki – baza:

  • 200 ml schłodzonej mocnej kawy zaparzonej swoim ulubionym sposobem,
  • Kostki lodu,

Jeśli nie lubisz półśrodków i kawę pijasz tylko czarną, Twój napój życia w zasadzie będzie gotowy po połączeniu tych dwóch składników.

Truskawkowy zawrót głowy!

Teraz coś dla wielbicieli kawy w słodkiej, deserowej wersji.

Składniki:

  • 200 ml schłodzonej mocnej kawy,
  • Kostki lodu,
  • Garść truskawek i/lub malin,
  • 120 ml mleka,
  • Aromat waniliowy- 1 kropelka,
  • Listki mięty do ozdoby,
  • Cukier lub słodzik (opcjonalnie)

Sposób przygotowania:

Kawę, truskawki i mleko z dodatkiem aromatu blendujemy i przelewamy do szklanki, dodajemy kostki lodu i dekorujemy miętą.

Greckie Frappe w Twojej kuchni? Bardzo proszę!

Sposób przygotowania:

Kawę i kostki lodu wystarczy wrzucić do blendera i zmiksować, co pozwoli nam uzyskać charakterystyczną dla tego typu napoju piankę. Aby złagodzić smak kawy możesz dodać odrobinę mleka.

No i ostatnia, białkowo-węglowodanowa propozycja, która dobrze sprawdzi się jako lekki posiłek w szybkiej i co najważniejsze orzeźwiającej formie.

Bananowy kawczan mocy

Składniki:

  • 200 ml schłodzonej mocnej kawy
  • Banan ( najlepiej zamrożony )
  • 30 g odżywki białkowej
    + 150 ml mleka / napój proteinowy o dowolnym smaku
  • Kostki lodu
  • Łyżeczka masła orzechowego

Sposób przygotowania:

Wszystko dokładnie blendujemy i voilà, jeśli chcemy zaszaleć to dodajemy kleks bitej śmietany oraz posypujemy kakao i gotowe.

Która wersja podoba Ci się najbardziej?

Smacznego! 🙂

Lubisz to? Lubisz, co? Podziel się więc z innymi:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
CATEGORY: Dieta sportowca, Przepisy

Powiązane wpisy

Komentarze (2)

Ale ekstra! Kocham kawę mrożoną, ale te serwowane w kawiarniach mają chyba milion kalorii 🙁 więc na pewno wypróbuję! 😍 Ciekawa jestem truskawkowej

Koniecznie daj znać jak Ci posmakowała! Szybciutko, póki truskawki na straganach!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

proudly created by CoffeeCode.IT

Otrzymaj 4-tygodniowy mailing "Jak schudnąć?" i wiele więcej w przyszłości! :)

Wyślij mi newsletter (bez spamowania)!

 
Z okazji rozpoczęcia na fanpage’u Diety Sportowca nowej serii #HITczyMIT postanowiłam zaprosić Cię na kawę! Jeśli ciekawy jesteś jej działania oraz potencjalnych korzyści jakie możecie czerpać z tego trunku odsyłam na Facebooka oraz do tego wpisu. Tymczasem sprawdźmy co będzie nam potrzebne. Z racji tego, że upały stale dają o […]