Co zjesz na zagryzkę / przekąskę / obiad, sportowcu? :)

Ja chętnie zjem tatar!

Taki ze świeżego, delikatnego, czerwonego mięsa. Z ligawy, z łopatki lub polędwicy wołowej – mięso nie jest tłuste, ale dodatek surowego żółtka i oleju (np. lnianego) – zrobi mu dobrze. 😉
Dodajmy do tego posiekaną cebulkę, oliwki / kapary / kiszonego ogórka.

Polecam wszystkim sportowcom i aktywnym. Czerwone mięso to nie tylko żelazo, nie tylko cynk i inne minerały, witamina B12, B6, ale także bardzo wysokiej jakości budulec – białko, które pomoże nam nie tylko budować masę mięśniową – będzie niezbędne w utrzymywaniu mięśni w pełni sprawności, przyda się w regeneracji (wołowina zawiera aminokwasy rozgałęzione – BCAA) i zapobiegnie katabolizmowi tkanki.
Zawartość składników mineralnych w czerwonym mięsie bije na głowe drób. Bardzo chętnie będę proponowała wam większą ilość czerwonego mięsa ze stratą dla wszędobylskich kur. 🙂

Zwyczajnie warto zamienić kurę na wołowinę. 🙂 Jest to opcja droższa, ale zdrowia i dobrej formy kupić inaczej się nie da. 🙂

1 Komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Otrzymaj 4-tygodniowy mailing "Jak schudnąć?" i wiele więcej w przyszłości! :)

Wyślij mi newsletter (bez spamowania)!

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 

Zapis do Projektu jest jednocześnie zapisem na newsletter. Akceptuję to i wiem, że w każdym momencie mogę zrezygnować.

 

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wysyłki newslettera. Przeczytaj politykę prywatności".